måndag 26 juni 2017

Äntligen Komstad...

Då är midsommarhelgen över för detta år. I lördags efter lunch sa vi hejdå till våra goda vänner och tackade för oss körde vidare söderut med husvagnen där bak. En timme senare var vi framme i Komstad. Äntligen 😊 Det har gått tre arbetsveckor sen jag var där senast. Mats var nere för 1½ vecka sen och klippte gräset, men som det hade växt. Helt galet... Han fick klippa det tre gånger innan han var nöjd. Mina grönsaker hade verkligen också växt. Kolla bara min sallad, mina morötter och löken 😊 Jag tog ingen bild på potatisen, men de hade också skjutit i höjden, och börjar nog blomma snart. Något som också hade skjutit i höjden var såklart ogräset, mindre kul, men det hann jag inte med nu. Det får vi ta när semestern börjar "på riktigt".

Nu är det måndag igen och det är mycket som ska göras innan jag går på semester. I slutet av veckan reser vi till Irland. Ska vi så roligt att träffa Rebecca och Pete 😊 Sen när vi kommer hem igen är det SEMESTER med stora bokstäver. Jippiii... Men först, tvätta och packa!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...