torsdag 1 juni 2017

Längtar efter semester...

Vi körde ner till Finjasjön och gick en runda ikväll. Jätteskönt väder :-)
Jag längtar faktiskt efter semestern i år. Vi pratade om det på jobbet igår, och både jag och min kollega känner oss ganska slitna efter vinterns och vårens jobb med alla styrelsemöten, projektansökningar och hela den byråkratiska apparaten som blir när man jobbar mot Jordbruksverket som vi gör. Just idag är det en sån dag som jag känner mig extra trött, men man får tillåta sig att ha sådana dagar också. Jag har funderat lite fram och tillbaka, men det blir nog tre veckors semester nu på sommaren, sen har vi tänkt att resa i höst när jag fyller år (ja, jämt i år). 

Nu ska vi först till Irland om några veckor och det ska bli roligt att komma dit mitt i sommaren. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...