torsdag 17 augusti 2017

Äntligen här igen...

En avkopplad Raffeman
 Vi körde ner till Österlen redan ikväll. Jag har den ynnesten att kunna jobba hemifrån om jag vill det och det passar. Just nu jobbar jag mest mot Jordbruksverket e-tjänst, så det funkar precis lika bra att sitta här på Österlen som på kontoret 😊 Det blev inget Österlen för oss förra helgen. Mats var iväg med jobbet och jag hjälpte Aron i hans nya lägenhet, men denna helg blir vi här. Så härligt och avkopplande!

Jag köpte en prästkrage häromdan som jag ska gräva ner här i en av mina få rabatter som jag har. Förr hade min pappa massor med olika sorters blommor här, men det mesta är borta sen när trädgården inte sköttes längre av mina föräldrar. Sen har ju vi gjort om mycket här också för att det ska vara mer lättskött, men nu ska denna ner i alla fall 😊🌼

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...