onsdag 2 augusti 2017

Guldkusten...

Utsikt över Finjasjön
Jag hämtade upp en jobbarkompis från mitt gamla jobb ikväll. Vi körde ut till något som heter Guldkusten för att gå med hundarna en sväng. Vi har en sjö här i Hässleholm som ligger precis utanför stan som heter Finjasjön. Guldkusten är en del av den sjön. Där är så himla fint, och kommunen har anlagt flera vandringsleder och grillplatser och där är även ett hundhägn. Vi hade sån tur också att det började regna precis när vi körde hemåt igen.

Jag har pratat en stund med Rebecca idag från Spanien. Hon har det varmt och skönt, 30 grader. Då trivs hon, kan jag säga. Arbetet med hundarna verkade också funka bra. Hon delar rum med en annan tjej. Som jag fattade det var där åtta volontärer nu. De flesta är svenskar, men även engelsmän. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...