måndag 9 oktober 2017

Jag ska ut och fara lite...

India blev höstfin igår efter sitt bad
Det är inte så ofta som jag är iväg med jobbet, men denna veckan ska jag iväg några dagar. Jag ska ta tåget upp till Stockholm och gå på utbildning. Det är alltid roligt att komma upp till Stockholm, även om jag inte kommer att hinna med att se eller göra något annat än kursen, men ändå. Höjdpunkten blir ju en kväll när jag ska träffa min fd jobbarkompis och vi ska ut och äta. Det var så länge sen vi träffades, så det ska bli jätteroligt.

Helt fantastiskt var det också igår när Raffe återigen blev BIR på utställning nr två i Sundsvall. Så nu har han blivit "Bäst i ras" tre utställningar på rad. Helt makalöst 😊 Jag har inte hämtat hem honom än för Monika och Hanna kom hem mitt i natten inatt, så han är nog trött idag, våran lille parvel.

Som söndagssysselsättning tvättade jag India igår, så nu är hon riktigt fin. Hon blir så fluffig i pälsen efter ett bad 🐶

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...