fredag 27 oktober 2017

Matta beställd...

Då har man landat i en skön fredag kväll 😊 Oftast är det bara Mats och jag, men nu är vi helt plötsligt samlade hela familjen. Mysigt! Rebecca har under onsdag, torsdag varit i Kalmar/Öland en sväng och kollat in lägenheten där. Farmor ville gå på en begravning i Mörbylånga och då passade det att Rebecca och farmor körde upp tillsammans. Aron kommer inte att ta med sig några möbler alls, men en del av det vill Rebecca byta ut. Hon vill bl a ha en ny matta under soffbordet och nya gardiner, så det blev en sväng till Rusta ikväll. De har ju 25% rabatt på sina mattor nu, så då gäller det att passa på 😊 Fullt med julsaker var där också. Kan inte fatta att det snart är jul...

På tal om mattor så har jag beställt en ny matta till vårt tv-rum. Jag har ännu inte gjort slag i saken med ett nytt soffbord, men en ny matta är på gång. Jag fick leveransbesked idag, så jag hoppas att den kommer måndag eller tisdag. Det blev denna från Jotex 😊

Bild från deras hemsida

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...