tisdag 31 oktober 2017

Ny säsong ikväll...


Ikväll börjar ett av mina favoritprogram med en ny säsong. Nämligen "Det sitter i väggarna" 😊 Det är så spännande med alla dessa gamla hus som är med i serien och där de letar upp husens historia. När det byggdes och vilka som bott där och en massa annat. 

En annan serie som jag också kan tipsa om är "Stranger things" på Netflix. Rebecca och jag började kolla på den igår. Riktigt hårresande! Hade jag varit själv hemma hade jag inte vågat kolla, haha. Nu har vi bara sett ett avsnitt än så länge, men den ska följas, definitivt. En pojke som försvinner av nån märklig kraft eller varelse. Mycket spännande.

Efter jobbet idag körde jag ner till Komstad. Vi har inte hunnit att vara där på två helger nu, så jag ville ner och vattna blommor och kolla till det. Nu blir det inget Österlen denna helg heller. Det blir Amsterdam för oss istället 😀 En viss person fyller nämligen år och flyr sin födelsedag, jag säger inte vem...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...