onsdag 25 oktober 2017

Ruskväder och tagit emot vitvaror...

Vilket ruskväder vi har om dagarna. Ja, vattenbrist ska vi väl inte drabbas av i alla fall i det här landet. Man får försöka se till det positiva 😊

Idag har jag tillbringat några timmar på förmiddagen i Arons lägenhet. Vitvarorna och den specialbeställda bänkskivan med diskho skulle levereras från Ikea. Allting kom och bars in på plats och inom utsatt tid också.Vi var och köpte diskmaskinen uppe i Älmhult för några veckor sen, men när vi packade upp den så var den skadad, men nu kom den nya idag tillsammans med kyl/frys, ugn och spishäll och de tog även med sig den defekta, så jag gissar att i helgen får väl Mats och Aron försöka få det mesta på plats.

Maskinerna i köket är faktiskt det sista som är kvar i lägenhet att få in, sen är det färdigrenoverat (förutom en garderob i hallen också nu när jag tänker efter, och kakel i köket). Det har blivit så himla fint 😊 Tänk vad lite färg och nya golv kan göra skillnad. Aron vill inte att jag lägger upp bilder på lägenheten här på bloggen, och det får jag såklart respektera. Fint har det blivit i alla fall. Han fyller år i januari, så då får vi fira hans födelsedag där för första gången.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...