torsdag 12 oktober 2017

Varit i huvudstaden...

Jag kom hem sent igår kväll från Stockholm. Det har varit intressanta dagar fyllda med arbetsrätt och arbetsmiljö och dess lagar och paragrafer. Jag träffade även min gamla jobbarkompis i tisdagskväll. Vi kom fram till att det var sex (!) år sen hon slutade hos oss och sen vi träffades och ändå pratade vi på som om det var igår vi sågs. Det är märkligt att det är så med vissa människor. Vi bestämde i alla fall att det får inte gå ytterligare sex år tills vi träffas igen 😊

Raffe och India är också hemma igen. Jag hämtade dem igår kväll och idag har jag varit ledig för att kompensera mina långa dagar under utbildningen. Skönt! Imorgon blir det en konstig dag på jobbet. Det är fredag, men jag kommer att tro att det måndag, haha...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...