söndag 17 december 2017

En lång dag...

Vi körde hemifrån klockan ett i natt mot Stockholm. Då man inte vet säkert hur vädret och vägarna är så måste man alltid ha lite marginal. Vi var i Stockholm redan kl sex, och i år stod vi först i kön när Hundmässan öppnade kl sju. Utställningen gick inget vidare. Raffe blev 4:a i championklassen med CK, men blev sen oplacerad i bästahane-klassen. Där var många fina hundar idag och konkurrensen var stor. Som plåster på såren för att utställningen inte gick så bra hittade jag mig en kanonbra julklapp på mässan. Så nu är min julklapp från Mats fixad (gör inget att jag vet vad det är).En väldigt bra sak som jag kommer att använda mycket. Nu ska den packas in i fint papper och inte öppnas förrän julafton. Jag ska visa er sen 😊

Vi landade hemma på Trolle Hill kl 18 ikväll. Då tände vi en brasa och tog oss varsitt glas vin. Det var vi värda, tyckte vi 😊 Imorgon är det måndag och sista jobbeveckan innan jul. Härligt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...