måndag 11 december 2017

Mycket denna vecka...

Denna vecka är det en hel del inbokat. Veckans första tre arbetsdagar ska jag iväg på diverse möten. Idag och på onsdag blir det Kristianstad och imorgon tisdag blir det en heldag i Laholm med andra Leaderkollegor i Skåne. Ovanpå det blir det även julmiddag ikväll med delar av vår styrelse. 

Nu är det bara två hela veckor kvar tills julafton. Vi hade ett litet avstämningsmöte igår för att bestämma vad var och en har ansvar för på julafton, i matväg då, menar jag 😊 På vår lott hamnade sill, ost, brunkål och risgrynsgröten. Det ska vi väl klara av. Jag har inte gjort egna sillinläggningar på flera år utan vi brukar köpa det i någon fiskbutik. Det får kanske bli Hamneda Fisk i år. Där kör ju Mats förbi varje vecka nu när han jobbar uppe i Falköping. Att köpa några glasburkar på ICA vill jag inte göra. När jag inte gör det själv så ska det i alla fall vara hemmagjorda sillinläggningar från nån fiskbutik 😊 Jag ar dessutom inte köpt en enda julklapp än, men som sagt, det är ju två veckor kvar...

Idag fick jag SMS om vårt nya soffbord. Det har landat på DHL och nu ska jag bara bestämma mig för hur och när det ska levereras. Ska bli spännande att se hur fint det blir. Bild på det kommer senare i veckan...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...