lördag 16 december 2017

Till Stockholm för en dag...

Imorgon är det årets sista hundutställning för oss uppe i Stockholm. Sveriges största om jag inte misstar mig. Vi bestämde oss redan när vi anmälde oss att vi inte skulle sova över utan det blir många timmar i bilen istället. Vi kör upp i natt så att vi är i Stockholm på morgonen. Sen är det in i ringen, och sen hem igen. Vi har gjort det förr, och man är helt slut efteråt, jag vet. Börjar bli för gammal för såna turer 😜men går däremot utställningen bra så är det värt allt jobb. Då glömmer man det. 

Nu är det bara en vecka kvar tills julafton. Jag har börjat så smått med julklapparna. Vi ska inte köpa så många. Det blir mest till våra ungdomar, så det är inte så betungande. Jag är ledig mellandagarna. Det ska bli så skönt att vara ledig och bara gå och skrota. Det får bli några dagar Österlen också då.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...