torsdag 1 mars 2018

Bokrea...

Nu när det är så kallt får man hitta på något annat när man inte kan, eller rättare sagt inte vill, vara ute. När jag var och handlade på Coop i eftermiddags efter jobbet hittade jag denna bok på bokrean. De har ju en liten avdelning med böcker. Jag brukar bara gå förbi, men idag stannade jag till och kollade lite extra. Jag kunde inte låta bli att köpa denna bok om Arthur, gatuhunden som följde med det svenska laget i multisport. Ska bli spännande läsning några kvällar framöver 😊

Annars rullar dagarna på som vanligt. Vi har galet mycket att göra på jobbet just nu. Vi har både styrelsemöte och årsstämma framför oss samtidigt som vi har fått in flera större ansökningar av projektstöd som vi måste handlägga. Jag gillar inte när det blir så mycket på en gång, men vad gör man. Det är bara att beta av grejerna efterhand och försöka slappna av mellan varven. Då är min yoga bra faktiskt...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...