måndag 12 mars 2018

Spanien i vår...

Jag lovade i ett tidigare inlägg att berätta mer om att vi ska åka till Spanien om 1½ månad ungefär. Rebecca ska återigen ner till SOS Animals utanför Malaga och volontärarbeta under två veckor. Det blir hennes tredje gång. Då passar vi på att också åka ner där några dagar. Vi åker samma dag fast med två olika flighter. Bara en kvart emellan, så vi får vänta på varandra nere på Malaga flygplats. Vi har bokat hyrbil också som vi får hämta ut när vi kommer fram.

Bild från en av Rebeccas tidigare gånger hon varit där.
Jag, Mats och Aron (han följer också med) har hyrt en lägenhet i Mijas av en som jag känner genom jobbet. Jag har aldrig varit i Spanien, så det ska bli roligt. Fyra nätter blir vi borta. Det blir en liten lagom lång resa 😊 Det ska också bli roligt att se SOS Animals som Rebecca har fastnat så mycket för. Jag ser fram emot lite sol och värme, även om vi förhoppningsvis har vår här då.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...