torsdag 22 mars 2018

Usch för tandläkarbesök...

Jag har haft lite ångest för idag, för jag hade nämligen tid i förmiddags för det årliga tandläkarbesöket. Som tur var, så var allt bra. Även röntgen gick bra i år. Jag är en sån som klöks så fort man gör något i munnen. De tog bort lite tandsten och rengjorde. Skönt att det nu är ett år till nästa gång. Varför vill man bli tandläkare, liksom? Sen är det ju tur att det finns de som vill...

Ska bli gott med fruktkräm 😊
Imorgon kommer Rebecca hem. Hon skulle träffa några kompisar i Lund under helgen. Hon har inte varit hemma på nog en månad nu, så det blir mysigt att hon kommer. En grej som vi ska göra i helgen är hederlig gammaldags kräm av torkad frukt. Både min mormor och mamma gjorde alltid sånt. Jag blev riktigt sugen på det häromdan, så det ska vi göra. Måste bara köpa potatismjöl imorgon först 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...