tisdag 17 april 2018

Spanien närmar sig...

Skogen är full av vitsippor
Jag fick nycklarna till lägenheten som vi ska hyra i Spanien igår av min kontorsgranne på jobbet.Vår resa närmar sig med stormsteg. Nu när vi fått nycklarna vill jag bara att vi ska packa väskorna och dra iväg 😊 Det ska bli såå roligt att komma iväg några dagar till sol och värme, och extra roligt att vi åker hela familjen. Vi har haft och har fortfarande en intensiv period på jobbet, så de här avkopplande dagarna känns därför extra värdefulla.

Gänget slappar på verandan
Jag tog en bild över vår stenmur in till grannens tomt. Hela skogen är just nu full av vitsippor. Borta i den lilla sjön simmar det runt flera par av änder av olika sorter. En gås ligger också på ägg på en liten "ö" ute i sjön. Jag ska ta kameran med mig och ta kort på henne. Det är så härligt att våren har kommit. Jag funderar på om jag ska ta cykeln till jobbet imorgon. Jag får bara kolla om där är luft i däcken först...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...