onsdag 18 april 2018

Vardagsmotion...

Raffe blir alltid så vild när jag ska cykla. Han springer längs med och ska bita i kläderna 😊
Jag höll mitt eget löfte och cyklade till jobbet imorse. Det är faktiskt första gången jag cyklar från Trolle Hill till mitt nya jobb som jag började på för två år sedan. Det är en mer kuperad sträcka än vad jag hade från gården till gamla jobbet, men det gick bra ändå idag. Det tog mig ganska exakt 25 minuter. Är det bara fint väder och att jag inte behöver ha så mycket grejer med mig så ska jag cykla så mycket jag kan. Det är väldigt skönt när man väl gör det och jag får ju faktiskt 50 minuters motion helt gratis 😊

Det är en helt ljuvlig kväll. Jag sitter i mörkret på verandan och skriver och har bara en fleece på mig. Fåglarna kvittrar och jag tror det var ett rådjur jag hörde precis också. På långt håll hör jag civilisationen. Tåget mot Malmö...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...