onsdag 2 maj 2018

Explosion...

Vilken grönska det blivit i skogen bara på de här fem dagarna vi varit borta 😊 Helt galet, men så härligt.

Då har man varit på jobbet idag som vanligt. Jag lämnade tillbaka nycklarna till Mijaslägenheten till min rumsgranne. Vi pratade om hur vi haft det och han berättade vad de brukar göra när de är där. Vi kommer säkerligen att åka dit igen nån gång. Båda Mats och jag trivdes, och nu var vi där så kort tid så vi hann inte med att se så mycket. Är man där lite längre nån mer gång kan man ta en tur ner till Gibraltar. Det hade varit roligt. Det ska tydligen vara som att komma till England har jag hört 😊

Till helgen åker vi ner till Österlen. Jag måste få ner mina fröer i odlingslådorna och jag hoppas också att panelväggen med dörrkassetten är klar i hallen. I så fall kan Mats börja ta tag i taket, men det hinns nog inte med denna helg för han fyller år på lördag så då firar vi honom.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...